Ένα πραγματικά αυθεντικό ταλέντο, ένα πραγματικά χαρισματικό παιδί.


Πριν κάποιες μέρες ζήτησα από το μικρό Θανάση Τσαμπιέρη, να μου γράψει ένα πολύ μικρό κείμενο, που με δικά του λόγια να μου εξηγεί τι είναι αυτό που τον έχει κάνει να αγαπάει και να έχει μέσα στη καρδιά του, από τόσο πολύ μικρός-μόλις δύο χρονών-τον Καραγκιόζη. Πάντα τον θυμάμαι καλοκαίρια το μικρό Θανάση να δίνει παραστάσεις στο δρόμο μπροστά από το Φαρμακείο του πατέρα του και όλα τα μικρά παιδιά να μαζεύονται για να τον απολαύσουν. Αλλά και σε σχολεία επίσης το ίδιο. Ένα πραγματικά αυθεντικό ταλέντο, ένα πραγματικά χαρισματικό παιδί. Δείτε με πόσα ωραία λόγια μου περιγράφει την αγάπη του γι αυτό που κάνει.

Ακούσατε-ακούσατε. Άγγλοι, Γάλλοι, Πορτογάλοι .....

Αυτά τα λόγια έχουν μείνει στην καρδιά μου, από τότε που είδα τη διαφήμιση από το CD ''Σκιών Καμώματα'' του αξέχαστου Ευγένιου Σπαθάρη. Ήμουν μόλις 2 χρονών. Από τότε ξεκίνησα να ασχολούμαι σοβαρά με αυτό που σήμερα το λέμε ''Θέατρο Σκιών''. Τα πρώτα μου ερεθίσματα ήταν το CD ''Σκιών Καμώματα'', ύστερα οι βιντεοκασέτες, τα DVD, οι φιγούρες και τέλος το ζωντανό θέατρο σκιών.
Στα έξι μου χρόνια άρχισα να δίνω επαγγελματικές παραστάσεις έξω από το Φαρμακείο του πατέρα μου. Ύστερα ακολούθησαν και άλλες μεγάλες παραστάσεις, όπως στο Δημοτικό του Μύτικα, στο Δημοτικό της Βόνιτσας, στο Δημοτικό του Αστακού, στο Νηπιαγωγείο του Μύτικα και στο Νηπιαγωγείο της Βόνιτσας.


Φέτος που είμαι στο Γυμνάσιο Κανδήλας, ανεβάσαμε το θέατρο ''Το μεγάλο μας τσίρκο'' στο οποίο είχα το ρόλο του Καραγκιόζη. Όταν άρχισα να παίζω Καραγκιόζη ορκίστηκα ότι δεν θα αφήσω τη μαγεία του θεάτρου σκιών να σβήσει. Αυτό είναι έργο ζωής για το Καραγκιοζοπαίχτη, αυτό είναι το έργο της ζωής μου.

3 σχόλια:

  1. Πραγματικά εκπληκτικός ο μικρός Θανάσης. Το έχει μέσα του. Όταν δίνει παραστάσεις το καλοκαίρι όλα τα μικρά του χωριού εξαφανίζονται γιατί έχουν πάει να δουν αυτό που έχει ετοιμάσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θανάσης Τσαμπέρης3 Μαΐου 2011 στις 12:18 μ.μ.

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟ MYTIKAS PRESS ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΠΟΥ ΜΟΥΥ ΕΔΩΣΑΝ ΝΑ ΜΟΙΡΑΣΤΩ ΤΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΜΟΥ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΠΟΥ ΜΕ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕ ΑΓΑΠΑΝΕ.

    θανάσης Τσαμπιέρης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο σου Θανάση. Είσαι από τα λίγα παιδιά που έχουν πάρει ζεστά τον καραγκιόζη και αυτό θα σε κάνει να διαφέρεις και να διαπρέψεις σε ότι καταπιαστείς στην ζωή σου μιας και ο Καραγκιόζης που δεν είναι μόνο σκιές θα σε διδάξει πολλές αξίες που θα αποτελέσουν εφόδια για την ζωή σου. Ένα μεγάλο όμως μπράβο αξίζει και στους γονείς σου που σίγουρα στηρίζουν αυτή σου την προσπάθεια. Αν θέλεις οποιαδήποτε βοήθεια στο έργο σου μπορείς να επισκευθείς το http://karagkiozisgd.blogspot.com και επικοινωνώντας μαζί μου θα κάνω ότι μπορώ για να σε στηρίξω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους από τους διαχειριστές του ιστολογίου.
Σχόλια υβριστικά, συκοφαντικά, ειρωνικά, υποτιμητικά, μειωτικά και απαξιωτικά ή σχόλια χυδαία, σεξιστικά, ρατσιστικά και θρησκευτικού μίσους, σχόλια με μηνύματα που δεν καταλαβαίνουμε, ονομαστικές αναφορές σε απλούς πολίτες και προβοκατόρικα ή σχόλια που δεν έχουν σχέση με τη παραπάνω ανάρτηση, ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.
Επίσης ΔΕΝ θα δημοσιεύονται σχόλια που δείχνουν φανερά ότι ο σχολιαστής δεν γνωρίζει καν το θέμα που σχολιάζει, έχει φανερά πλήρη άγνοια για το αντικείμενο της ανάρτησης και απλώς σχολιάζει για να δει το σχόλιο του να δημοσιεύεται και να αισθανθεί ο ίδιος ικανοποίηση.
Τα σχόλια και τα κείμενα των αναγνωστών εκφράζουν τους ίδιους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.
Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να διατυπώνουν τα σχόλια τους με κόσμιο τρόπο για να δημοσιευτούν.
Η Ελληνική γλώσσα είναι πολύ πλούσια για να πούμε αυτό που θέλουμε και να ασκήσουμε την κριτική μας, αποφεύγοντας όλα τα πιο πάνω που αναφέρονται.
Εάν παρ' όλα αυτά κάποιος θεωρεί ότι θίγεται από ανάρτηση ή σχόλιο στο Blog, καλείται να επικοινωνήσει μαζί μας μέσω του e-mail προς αποκατάσταση.