Νίκος Ζώγας: Υποψήφιος για την Προεδρία της ΝΟΔΕ Αιτ/νίας


Φίλοι μου συμμαχητές και συμμαχήτριες της Νέας Δημοκρατίας.
Σας Ζητώ από τα βάθη της καρδιάς μου να με βοηθήσετε να οργανώσουμε από την αρχή την Νομαρχιακή Οργάνωση και τις Δημαρχιακές Επιτροπές στα πλαίσια του καταστατικού και του κανονισμού του κόμματος.
Πρώτο και κυριότερο μέλημά μας καθώς και μεγάλη υποχρέωσή μου, είναι να ανεβάσω ψηλά το κόμμα εκεί όπου αρμόζει να είναι. Αυτό θα επιτευχθεί με την επαναφορά της ταμπέλας των γραφείων της ΝΟΔΕ στο υψηλότερο σημείο όπου θα τοποθετηθεί μετά από την κάθοδό της και την παράδοση ουσιαστικά των γραφείων από τον νυν πρόεδρο κ. Σύρρο στην κομματική οργάνωση του ΣΥΡΙΖΑ. 
Δεύτερο μέλημά μου είναι να συγκαλείται η ΝΟΣ των πεντακοσίων (500) μελών η οποία έχει να συγκληθεί 3 χρόνια και η οποία απαρτίζεται από μεγάλα κομματικά στελέχη, πρώην Προέδρους ΝΟΔΕ, ΔΗΜ.ΤΟ και άλλους συνδικαλιστικούς και κοινωνικούς φορείς, όπως προβλέπεται από τον Κανονισμό του κόμματος, που έχουν δώσει την ψυχή τους για την παράταξη.
Στα στελέχη αυτά, οφείλει η παράταξη ένα μεγάλο ευχαριστώ που σε κάθε εκλογική αναμέτρηση την στηρίζουν με σεβασμό, με κόπο και αξιοπρέπεια.
Τους οφείλω και εγώ προσωπικά από τα βάθη της καρδιάς μου ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που όλο αυτό το διάστημα από την αρχή που εκδήλωσα το ενδιαφέρον μου για την υποψηφιότητα του Προέδρου της ΝΟΔΕ, με συγκίνησαν με την στήριξη, τα τηλεφωνήματά τους προς το πρόσωπό μου και τον αγώνα τους. 
ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ θέλω να ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ τον Γεώργιο Σκαρμούτσο, πρώην Πρόεδρο ΝΟΔΕ, που είναι για μένα ΠΑΤΕΡΑΣ, ΔΑΣΚΑΛΟΣ, ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΗΣ, με συγκίνησε με την εμπιστοσύνη του και την στήριξή του για την υποψηφιότητά μου.
Να ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ τον ΑΔΕΡΦΟ ΚΑΙ ΦΙΛΟ ΜΟΥ Γιάννη Τσιτσέλη, πρώην Πρόεδρο ΝΟΔΕ, ο οποίος έχει προσφέρει πολλά στην παράταξη και στην οργάνωση του κόμματος και συνεχίζει την προσφορά του αυτή με την θερμή και ανοιχτή υποστήριξή του προς εμένα.
Ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στον Δήμαρχο Ξηρομέρου Πυθαγόρα Σαμάρα και την Αντιδήμαρχο Κων/να Σαμαρά για την συμπαράστασή τους σε εμένα και το κόμμα.
Επίσης να ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ όλα τα μέλη των ΔΗΜ.ΤΕ που με στήριξαν στην υποψηφιότητά μου και ιδιαιτέρως την ΔΗΜ.ΤΕ Ξηρομέρου από την οποία προέρχομαι.
Και αν Θεού θέλοντος εκλεγώ με την ψήφο σας, τα μέλη της ΝΟΣ θα έχουν ρόλο, λόγο και άποψη. Υπόσχομαι για την άριστη συνεργασία την οποία θα συνάψουμε για το καλό της παράταξης.
Γιατί αυτή είναι η παράταξη της Νέας Δημοκρατίας, η παράταξη των μεγάλων εθνικών επιλογών που στέκεται πάντα δίπλα στην κοινωνία και στον απλό λαό, την οποία υπηρέτησα τόσα χρόνια χωρίς κανένα προσωπικό όφελος και θα συνεχίσω να την υπηρετώ. 

Ο υποψήφιος Πρόεδρος για την ΝΟΔΕ Αιτ/νιας 

ΖΩΓΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

1 σχόλιο:

Σημείωση: Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους από τους διαχειριστές του ιστολογίου.
Σχόλια υβριστικά, συκοφαντικά, ειρωνικά, υποτιμητικά, μειωτικά και απαξιωτικά ή σχόλια χυδαία, σεξιστικά, ρατσιστικά και θρησκευτικού μίσους, σχόλια με μηνύματα που δεν καταλαβαίνουμε, ονομαστικές αναφορές σε απλούς πολίτες και προβοκατόρικα ή σχόλια που δεν έχουν σχέση με τη παραπάνω ανάρτηση, ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.
Επίσης ΔΕΝ θα δημοσιεύονται σχόλια που δείχνουν φανερά ότι ο σχολιαστής δεν γνωρίζει καν το θέμα που σχολιάζει, έχει φανερά πλήρη άγνοια για το αντικείμενο της ανάρτησης και απλώς σχολιάζει για να δει το σχόλιο του να δημοσιεύεται και να αισθανθεί ο ίδιος ικανοποίηση.
Τα σχόλια και τα κείμενα των αναγνωστών εκφράζουν τους ίδιους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.
Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να διατυπώνουν τα σχόλια τους με κόσμιο τρόπο για να δημοσιευτούν.
Η Ελληνική γλώσσα είναι πολύ πλούσια για να πούμε αυτό που θέλουμε και να ασκήσουμε την κριτική μας, αποφεύγοντας όλα τα πιο πάνω που αναφέρονται.
Εάν παρ' όλα αυτά κάποιος θεωρεί ότι θίγεται από ανάρτηση ή σχόλιο στο Blog, καλείται να επικοινωνήσει μαζί μας μέσω του e-mail προς αποκατάσταση.