Προς τον Δ/ντη του ΚΥ Αστακού, Οδοντίατρο κύριο Αλέξανδρο Σιακαμπένη.


Του κ. Παναγιώτη Στάϊκου.

Αξιότιμε κύριε Δ/ντά. Αγαπητέ μου συνάδελφε και φίλε Αλέξανδρε.
Κατ’ αρχήν θέλω να σε ευχαριστήσω και να σε συγχαρώ για την άψογου ύφους παρέμβασή σου, σε αντίθεση με κάποιες άλλες, των οποίων το ύφος ήταν από κακό έως απαράδεκτο ή ακόμη και χυδαίο προς το πρόσωπό μου. Δεν έχω να διαφωνήσω σε τίποτα ως προς την τυπικότητα, την οποία αναφέρεις, αφού άλλωστε φαντάζομαι να δέχεσαι, πως πρέπει να τα γνωρίζω, αφού εκεί που είσαι ήμουν αρκετά πριν έρθεις εσύ, εκτός από αυτό που αναφέρεις περί παρανομίας, γιατί φαίνεται δεν είσαι καλά ενημερωμένος περί τα νομικά, τα οποία τελικά τα λύνουν οι δικαστές και όχι οι γιατροί.
Όποιος γιατρός πιστεύει, ότι κάποιος άλλος παρανομεί, δεν μπαίνει μπροστά να τον απωθήσει ουρλιάζοντας ή ασκώντας βία, αλλά καλεί την Αστυνομία, η οποία είναι αρμόδια να λύσει το θέμα.
Ο νόμος στο άρθρο 25 του ποινικού κώδικα, ορίζει σαφώς, πως όταν πρόκειται να σώσεις μια ζωή και παραβείς κάποια διάταξη ή άλλο νόμο, τότε δεν υπάρχει καμία ποινή για σένα.

Άρθρο 25
Κατάσταση ανάγκης που αποκλείει το άδικο.

1. Δεν είναι άδικη η πράξη που τελεί κάποιος, για να αποτρέψει παρόντα και αναπότρεπτο με άλλα μέσα κίνδυνο ο οποίος απειλεί το πρόσωπο ή την περιουσία του ίδιου ή κάποιου άλλου χωρίς δική του υπαιτιότητα, αν η βλάβη που προκλήθηκε στον άλλο είναι σημαντικά κατώτερη κατά το είδος και τη σπουδαιότητα από τη βλάβη που απειλήθηκε.
2. Η προηγούμενη διάταξη δεν εφαρμόζεται σε όποιον έχει καθήκον να εκτεθεί στον απειλούμενο κίνδυνο.
3. Η διάταξη του άρθρου 23 έχει ανάλογη εφαρμογή και στην περίπτωση αυτού του άρθρου.

Μετά από αυτό θα πρέπει να ενημερώσεις τους συναδέλφους που με προπηλάκισαν και συνεχίζουν ακόμη.
Πως στο περιστατικό συγκρούστηκε ο κόσμος της τυπολατρίας της κυρίας ..........., του κύριου Τριανταφυλάκη, του κυρίου Κούστα και ο κόσμος ο δικός μου, ο οποίος είναι αυτός της ευθύνης απέναντι στο υπέρτατο αγαθό που είναι η ζωή του ασθενούς, η πίστη στον Όρκο του Ιπποκράτη, η κοινωνία την οποία δεν ενδιαφέρει η τυπικότητα, αλλά η σωτηρία της ζωής του ασθενούς, αλλά τελικά και ο νόμος με το άρθρο 25 του ποινικού κώδικα.
Μετά από αυτό θα περιμένω την οφειλόμενη συγνώμη (μακριά από εμένα κουβέντες τύπου: μάζεψε τους) και όχι κουβέντες που άκουσα από τα Blogs από κάποιους «ανώνυμους» του στυλ: μαζέψτε τον, γραφικός, θέλει να το παίξει λαϊκός ήρωας και άλλα φαιδρά, για να είμαστε όλοι καλά και αγαπημένοι όπως πριν το περιστατικό.
Σήμερα στην ζωή μου έχοντας εκπληρώσει όλες μου τις φιλοδοξίες και επιθυμίες, έχοντας και μια ευτυχισμένη οικογένεια με τις (3) τρεις εγγονούλες μου, η μόνες μου επιθυμίες είναι, να είναι καλά η οικογένειά μου, να με φυλάει ο θεός για όσο ασκώ την Ιατρική, να μην κάνω κάποιο λάθος, που θα κοστίσει στην ζωή ασθενούς και να έχω έναν Αξιοπρεπή Θάνατο.!!!!
Και χθες το βράδυ υπήρξε σοβαρό περιστατικό στο ΚΥ ασθενούς με αλλεργικό σοκ, το οποίο αφού αντιμετωπίστηκε πολύ σωστά από τους συναδέλφους που εφημέρευαν, αλλά αργότερα πήγε στο Νοσοκομείο με ΙΧΕ αυτοκίνητο, ενώ ξέρεις, ότι περιστατικό ασθενούς με αλλεργικό σοκ, όχι απλά πρέπει να διακομίζεται με Ασθενοφόρο, αλλά να συνοδεύεται και από γιατρό!!!
Εδώ θέλω να σε ενημερώσω πως σήμερα το πρωί πήγα στην Αστυνομία και έκανα μια Υπεύθυνη Δήλωση (η οποία διαβιβάζεται και προς την Εισαγγελία), την οποία παραθέτω.



Μετά από αυτή μου την ενημέρωση δεν νομίζω, ότι θα χρειαστεί να γίνει κάτι από αυτά που αναφέρω, αφού εσείς θα πρέπει να με καλέσετε, αφού εγώ προσφέρομαι εθελοντικά.
Εδώ παραθέτω μερικά από τα δεκάδες σχόλια που έλαβα για να δεις τι λέει η κοινωνία!!!

Eftimios Alpos Γιατρέ η τυπολατρία είναι χαρακτηριστικό των μετρίων. Εγώ με τις πενιχρές γνώσεις μου γνωρίζω ότι ο ασθενής πρέπει να μεταφέρεται με ασθενοφόρο. Πολύ περισσότερο όταν υπάρχει έμπειρος γιατρός έστω και οδηγός. Σε παρόμοια περίπτωση έχασα 1ο ξάδερφο 49 ετών επειδή μεταφέρθηκε με ΙΧ. Όλα αυτά είναι τιμή για το πρόσωπο σου.

Xristos Sam Κύριε Παναγιώτη ο πατέρας μου σήμερα μου είπε ότι το 2002 που είχε πάθει έμφραγμα δεν υπήρχε πάλι οδηγός για το ασθενοφόρο και το οδήγησες εσύ για το νοσοκομείο και γι' αυτό προλάβαμε εγκαίρως να κάνουμε θρομβόλυση και δεν είχαμε δυσάρεστα αποτελέσματα. Αυτό η οικογένεια μου δεν το ξεχνάει ποτέ!

Panagiotis Staikos Χρήστο παιδί μου με συγκινείς ιδιαίτερα, γιατί αυτά τα λόγια είναι από ένα παιδί. Μα δεν έκανα τίποτα άλλο, από ότι τήρησα τον όρκο του Ιπποκράτη, που είναι για μένα ο οδηγός μου στην ΙΑΤΡΙΚΗ.

Αστακός 24/5/2015
Με πολύ εκτίμηση και φιλικά αισθήματα

Παναγιώτης Στάϊκος

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους από τους διαχειριστές του ιστολογίου.
Σχόλια υβριστικά, συκοφαντικά, ειρωνικά, υποτιμητικά, μειωτικά και απαξιωτικά ή σχόλια χυδαία, σεξιστικά, ρατσιστικά και θρησκευτικού μίσους, σχόλια με μηνύματα που δεν καταλαβαίνουμε, ονομαστικές αναφορές σε απλούς πολίτες και προβοκατόρικα ή σχόλια που δεν έχουν σχέση με τη παραπάνω ανάρτηση, ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.
Επίσης ΔΕΝ θα δημοσιεύονται σχόλια που δείχνουν φανερά ότι ο σχολιαστής δεν γνωρίζει καν το θέμα που σχολιάζει, έχει φανερά πλήρη άγνοια για το αντικείμενο της ανάρτησης και απλώς σχολιάζει για να δει το σχόλιο του να δημοσιεύεται και να αισθανθεί ο ίδιος ικανοποίηση.
Τα σχόλια και τα κείμενα των αναγνωστών εκφράζουν τους ίδιους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.
Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να διατυπώνουν τα σχόλια τους με κόσμιο τρόπο για να δημοσιευτούν.
Η Ελληνική γλώσσα είναι πολύ πλούσια για να πούμε αυτό που θέλουμε και να ασκήσουμε την κριτική μας, αποφεύγοντας όλα τα πιο πάνω που αναφέρονται.
Εάν παρ' όλα αυτά κάποιος θεωρεί ότι θίγεται από ανάρτηση ή σχόλιο στο Blog, καλείται να επικοινωνήσει μαζί μας μέσω του e-mail προς αποκατάσταση.